Pár tipů jak efektivně využít čas v karanténě


Dali jsme pro vás dohromady pár užitečných tipů, jak využít aktuální situace a efektivně naložit s časem, který nyní trávíme kvůli nařízení vlády doma.

Nástroje pro práci online:

V rámci We Are Signature jsme zvyklí fungovat online. Pro spojení s klienty i v rámci kreativních brainstormingů využíváme hangouts. Je skvělý hlavně v možnosti sdílení obrazovky. Přesuňte todo listy pro tým online. Existuje celá řada nástrojů, které vám to usnadní…

Náš tip: Freelo:  s kódem: ZACHRANNYKRUH  máte 6 měsíců zdarma

Vzdělávání:

Pokud patříte mezi freelancery, mohly se vám teď kvůli vzniklé situaci uvolnit ruce. Je však jen na vás, jestli se budete hroutit nebo chytíte příležitost za pačesy. Nastává ideální prostor pro vyladění osobního brandu. Buďte víc aktivní na svých sítích, navazujte nové kontakty, networkujte online, vylaďte svůj web…

Náš tip:

karanténa tipy we are signature blog článek marketing agentura

Zábava & aktivita z obýváku:

Zůstat doma nutně neznamená nudu. Žijeme v době, která nám díky nejmodernějším technologiím nabízí například:

TO DO…

Nastává ideální čas dořešit ještě všechny odložené resty, které odkládáme, protože na ně jednoduše v běžném pracovním režimu a 100% nasazení nezbývá čas.

  • Ukliďte si ve svém online prostředí: vyčistěte plochu v počítači, zálohujte data…
  • Protřiďte fotky a udělejte si čas na vytvoření fotoknih, na které doposud nebyl čas. Aspoň se myšlenkama vrátíte ke krásným zážitkům z cest. Doporučujem např. cz nebo Bontia fotoknihy.
  • Protřiďte věci v šatníku & udělejte jarní úklid
  • Přesaďte květiny
  • Uvařte si něco dobrého podle receptů z internetu

Urovnejte knihovnu… Třeba najdete spoustu pokladů v podobě knih, na které jste úplně zapomněli… Den nepřečtených knih nemusíme odkládat až na srpen, můžeme se do toho pustit rovnou tady a teď.

A co vy? Máte ještě další tipy, o které byste se s námi a ostatními rádi podělili?

Kristýna Szkanderová
About Kristýna Szkanderová

Spoluzakladatelka We Are Signature & Senior Social Media Manager. Bojovnice za kvalitní obsah a customer care, která neoblomně vysvětluje marketérům význam zákaznické péče a budování komunity na soc.sítích. Mimo jiné vášnivá sběratelka designových zápisníků, lepících papírků a jednorožců.