Contagious – Restarter aneb po roce zase na offline akci


 

Ve středu 23.6. proběhla jedna z prvních offline konferencí po Covid pandemické odmlce. Jednalo se o Contagious restarter, kde výběr těch nejlepších z marketingu předával své zkušenosti a znalosti dál. Nenechali jsme si tuto příležitost ujít ani my. Naše Natálie se zúčastnila, aby nasála inspiraci. 

 

Contagious RE-STARTER

Celý den byl rozdělený do 4 bloků a každý se věnoval určitému tématu. Tím za nás nejzajímavějším byl poslední, kreativní.  Vystoupila například Pavlína Louženská nebo Milan Formánek. Pavlína se věnovala generaci Z a tomu jak celkově tato nově přicházející generace mladých ovlivňuje současný marketing. Jak se mění zajeté rituály a je třeba s touto cílovou skupinou pracovat úplně jinak. To ostatně potvrdila i první přednáška dne od Tomáše Pflanzera, kde jsme se z dat dozvěděli, že Tik Tok (nejoblíbenější platforma generace Z) je nejvíce rostoucí aplikací za poslední rok, kdy jsme byli všichni doma a u obrazovek jsme v průměru trávili o 41 minut denně více. 

 


U obrazovek jsme za poslední rok doma trávili v průměru o 41 minut denně více.

Na závěr proběhl skvělý kreativní brainstorming s již zmíněným Milanem Formánkem, který měl pro diváky i spoustu praktických ukázek a mohli jsme si ukázat jaké to je myslet “out of the box”, jak málo vlastně stačí k tomu, aby se člověk sám nechal limitovat ve svém přemýšlení.
Můžete si to hned sami vyzkoušet. Protněte všech 9 teček na obrázku tak, abyste k tomu použili maximálně 4 čáry. 

Většina z vás určitě začala zkoušek domeček, který nás učili už jako malé děti, nebo různé křížení. Kolik z vás ale zkusilo tyto způsoby?

 

Jednoduchá ukázka toho jak se necháváme limitovat vlastní hlavou. Podobně to funguje v naší hlavě při vymýšlení kampaní a projektů. Rada na závěr tohoto bloku tedy byla poměrně jasná. Snažit se nevytvářet v hlavě vlastní omezení a pustit uzdu kreativitě.

Nevytvářejte si v hlavě vlastní omezení, neboť jedině pak najdete ty nejlepší nápady. 

 

Nechyběl ani blok s nejlepšími kampaněmi, které Contagious přidalo do své skupiny. Přikládám 2, které mě osobně nejvíce inspirovaly. 

 

Salla – malé městečko ve Finsku, které velmi originálním způsobem poukázalo na blížící se klimatické změny.

Elena’s – ukázka, že i zmrzlinu jde prodat originálně.

 

Celá konference byla přínosná a  inspirativní. Ačkoliv nás fungování online při práci nijak nelimituje, byla příjemná změna neúčastnit se nějaké akce virtuálně, ale v krásných prostorech za přítomnosti dalších účastníků. A co vy? Už jste stihli na nějakou vzdělávací akci vyrazit nebo se teprve chystáte? Dejte nám vědět, třeba na našich sociálních sítích. 

 

 

 

 

 

Natálie Mayahová
About Natálie Mayahová

Ve We Are Signature jsem junior social media specialista s kreativní myslí a zálibou v/ve psaní. Mimo pracovní dobu jsem knihomol s hlavou v oblacích, který neustále peče dobroty, nebo cestuje.