INFLUENCER MARKETING

Influenceři ovládají sociální sítě a firma, která je ve své marketingové strategii nemá, jakoby nebyla. Ale jak uchopit spolupráci správně tak, aby byla opravdu přínosná?

My zastřešujeme influencer marketing jako celek. Od navrhnutí strategického uchopení, výběru vhodného influencera, vymyšlení a domluvení spolupráce až po zdokumentování plnění a výstupů v podobě celkového reportu dané spolupráce. Působíme také jako rádce a konzultant, pokud již s některými influencery dlouhodobě spolupracujete.

Naše strategie ale na influencerech primárně nestojí, opak totiž bývá častou chybou. Influenceři jsou pro nás pomyslnou třešničkou na dortu našich dlouhodobých a krátkodobých marketingových plánů a jsou skvělým doplňkem pro budování povědomí o značce či dosahu.

Jelikož máme v týmu Terezu, která sama působí dlouhou dobu jako influencer a bloger, zná tento svět z obou úhlů – z hlediska marketingového a businessového, aby měla spolupráce měřitelné výsledky, byla podložena nápadem a zapadala do firemní strategie, a z hlediska influencerského, aby byli influenceři správně vybráni, osloveni a dodali patřičné výstupy pro vyhodnocení kampaní. I díky znalosti tohoto prostředí a osobním vazbám s velkou částí influencerů je vyjednávání podmínek spolupráce vždy efektivnější a úspěšnější než v mnohých jiných případech.

Protože špatně uchopený influencer marketing vás bude stát spoustu peněz, ale nepřinese víc, než hezkou fotku.

  • Tvorba influencer strategie
  • Analýza současného stavu, návrh řešení a dalších kroků
  • Zastřešení celého procesu – výběr vhodných influencerů, domluvení spolupráce až po reporting výsledků
  • Konzultace, mentoring
  • Pozvání influencerů na akci klienta