Hodnoty, které stojí za We Are Signature


Když napíšete do vyhledávače www.wearesignature.cz, první, co na stránce uvidíte, bude motto „Nejsme klasickou marketingovou agenturou“. A hned za ním další Jsme tým nezávislých odborníků z jednotlivých částí digitálního marketingu a baví nás dělat věci jinak“.

Dělat věci jinak. Co to znamená? Jinak oproti komu? Spousta otázek.

Než jsem se přidala k týmu, odpovědi na tyhle otázky jsem potřebovala znát,rtalo mi to hlavou. A protože kdo se moc ptá, moc se dozví, jala jsem se vyptávat přímo členů týmu. Kdo jiný by mi měl odpovědět…Vyptávala jsem se, tak trochu šťourala a dostala odpovědi, které si nemůžu nechat jen pro sebe.

Nejsme na to sami.

Michal Burdikov, dvorní fotograf WAS vidí hlavní odlišnost v tom, že tým se skládá z jednotlivých profesionálů ve svém oboru, každý z jiné části online marketingu a vzájemně si pomáhají:

  • Když pracuje třeba fotograf sám na sebe, tak je to super, hledá si klienty, fotí a je to v pohodě. Ale co když se spojí s “dream” týmem markeťáků, grafiků, copywriterek apod.? Vznikne unikátní možnost spolupráce a zkvalitnění výsledků. Podle mě je dobrý tým základ každého projektu.“

Pod profesionalitu a širokým portfoliem nabízených služeb se podepisuje i Natálie Mayahová, specialistka na sociální sítě.

  • „Velkou výhodou naší „neklasické agentury“ je rozhodně to, že je jen a jen na nás jestli náš pracovní den bude začínat v 7 ráno, nebo v 7 večer. Dále rozhodně široké portfolio služeb, které jsme schopni profesionálně zajistit, protože většinou se jednotlivé části marketingu propojují a je skvělé, pokud jsou pod hlavičkou jedné firmy.
  • „Já jakožto člen social teamu se starám nejenom o reklamy, ale především o obsah a copy. A co dělám jinak? Například popisky zásadně vymýšlím najednou. Nikdy nefunguji na povel, ale jakmile moje „kreativní mysl“ zavelí, práce jde pak skoro sama. Mohu si tak plánovat svůj pracovní den dle ,,rozpoložení“ a přesně jak já potřebuji.
Nejsme vázáni místem.

Mít chuť do práce, dělat to, co vás baví a moct díky tomu podat své nejlepší výkony. To jsou možnosti, které vedení We Are Signature svému týmu poskytuje a v odpovědích týmu tento benefit zaslechnu vícekrát. Důkazem je i názor grafického mága, Vojty Petra:

  • ,,Pro mě jsme jiní tím, že naše spolupráce není vázaná na jedno místo. Jeden kancl, kde bychom se denně scházeli. Díky tomu, že pracujeme převážně online, máme možnost trávit pracovní čas v přirozenějším a pro každého pohodlnějším prostředí. Což stopro vede k lepším výsledkům. Jsme více nezávislý a místo zbytečných meetingů v zasedačce máme hangouty, skypy a messengery. Díky tomu dokážeme být efektivní a řešit pracovní i vnitřní záležitosti odkudkoliv.“

hodnoty we are signature netradiční marketing agentura

Neuzavíráme s klienty spolupráce, ale partnerství.

No a v čem vidí odlišení se We Are Signature Kristýna Szkanderová a Tereza Čencová? Zakladatelky, které když potkáte osobně, nemůžete si nevšimnout, že spolu skvěle fungují a jsou takovým jin a jang.

  • spolupráce jak s klienty tak s týmem stavíme na vzájemné důvěře.

Například v rámci tvorby strategie na míru hledáme vždy cestu, jak opravdu efektivně poskládat klientovi marketingový mix. Nebojíme se krokovat a to i za cenu toho, že ze začátku bude spolupráce v menším rozsahu. Zkrátka se snažíme mít proklientský přístup s byznys přesahem a vnímat to opravdu podstatné pro klienta.“ popisuje Kristýna

Tereza doplňuje :

  • ,,Celkově máme s klienty nastavený vztah na jiné úrovni. Nebojíme se zkoušet nové věci, přijímáme výzvy a flexibilně reagujeme na změny (a to nejen trhu!). Stojíme si za naší kreativitou, smyslem pro detail a strategickým uchopením. V neposlední řadě za nás ale mluví výsledky a naši spokojení klienti, kterých si moc vážíme a děkujeme za projevenou důvěru.“ 

Zjistila jsem, že tyto věty, motta, mají pro lidi stojící za We Are Signature význam. Že to nejsou jen prázdné marketingové fráze. A i proto jsem přesvědčená, že WAS je jedinečné. A co vy?

Gabriela Michálková
About Gabriela Michálková

Ve We Are Signature je kreativcem a členem týmu vymýšlejícím obsah na sociální sítě, pisálkem a pravou rukou. Kromě jiného pomáhá i neziskovým organizacím.